۱۳۸۹ آبان ۶, پنجشنبه

ورزش در آرزوی امنیت





درپا یان مسابقه انگیزه و نیت بانیان مسابقه بیان گردید که به چه خاطری در روز تاسیس سازمان ملل متحد به امید صلح وامنیت برگزار شده است وهمچنین مقصد کمک خیرخواهانه گروه ورزشی نیز به سوی کابل الان گردید و نام برگزیده مکتب "معرفت" در غرب کابل بود . آدرس سایت مکتب را که دراعلامیه مسابقه نیز آورده بودند، انانسر برای همه خواند.
متن اعلامیه مسا بقه را از اینجا بخوانید
در اخیر از حامد شفایی رییس کانون افغانستانی های فینلند و رییس تیم ملی کنگفوی فینلد تقاضا شد که به جایگاه آمده تحفه ای را که به عنوان نماد دوستی به رییس کانون اهدا می گردد تحویل بگیرد. بعد از قرارگرفتن وی در جایگاه ، تحفه توسط یکی از قهرمان های المپیک جهانی که در بخش ورزش توان بخشی چندین بار مدال قهرمانی جهان را برای فنلند از آن خود کرده است، پرچم فنلند را به حامد شفایی اهدا کرد. متقابلاً آقای شفایی نیز به نمایندگی از طرف کانون یک جلد کتاب گدی پران باز را که به زبان فنلندی ترجمه شده است به افتخارآور جامعه ورزش توان بخشی فینلند، آقای ... اهدا کرد وهمچنین یک قاب عکس مجسمه بودا را که نماد صلح، امینت و میراث فرهنگی جهان است به آقای تیمو ویرتانن که یکی از سا زمان دهندگان مسا بقه ورزشی و مسئول انتقال کمک جامعه ورزشکاران فینلند به مکتب معرفت است اهدا نمود.

تفصیل مطلب را در صفحه «لحظه ها»، پایگاه انترنیتی نصرالله پیک دنبال کنید

۱ نظر:

  1. سلام استادمتن نوشته شده درویب سایت شماادمو تکان می دهد استاد دوستت دارم دلم خیی تنگ شده برات 3سال است شمارا ندیدم درمحاجرت بسر میبرم

    پاسخحذف