۱۳۹۰ بهمن ۱۸, سه‌شنبه

قصه معرفت

گفته می‏شود قصه‏های خوب و بد، به یکسان، آموزندگی دارند: بدها را به دلیل پیامد و نتایج بد شان، مایه‏ی عبرت بدانیم و خوب‏ها را به دلیل اثرات مثبت و نیکوی شان، قابل الگوبرداری.

قصه‏ ی معرفت در کابل، بدون شک، قصه‏ای در خور تأمل است. معرفت در کمتر از 9 سال فعالیت در کابل راه زیادی را طی کرده و به حق، به نقطه‏ای برای امید و خوش‏بینی تبدیل شده است.

بازخوانی قصه‏ی معرفت می‏تواند الهام‏بخش افراد و حلقاتی باشد که اتکا بر ابتکارات انسانی و استفاده‏ی موثر از امکانات و زمینه‏ها را بر انتظار از مراجع بیرونی ترجیح می‏دهند.

کمیته‏ ی فرهنگی و دیپارتمنت هنرهای زیبا در لیسه عالی معرفت، همکاری همه‏ی عزیزانی را که در تهیه و نشر این ویدیو همکاری کرده اند، ارج می‏گذارد. این ویدیو، مرور مختصری است بر چند بخش کاری که در سال جاری خورشیدی در معرفت صورت گرفته است. امیدواریم ویدیوهای دیگری نیز برای آگاهی و آموزش بیشتر در اختیار علاقمندان گیرد.

این ویدیو اختصاصاً تقدیم می‏شود به خانم داکتر فرانسیس دوسوزا و همه‏ی دوستان مقیم اروپا، امریکا و داخل کشور که در سال 1390 خورشیدی، برعلاوه‏ی سهم‏گیری در اساس‏گذاری ساختمان جدید معرفت، بیشتر از 420 نفر دانش‏آموز را از جایزه و یا مساعدت تحصیلی خویش بهره‏مند ساخته و برای بیش از 280 دانش‏آموز در برنامه‏ی سوادآموزی زمینه‏ی درس و تعلیم فراهم کرده اند.

ضمناً سپاس ویژه داریم از آقایان انجنیر عارف ظفیر و استاد صادقی‏زاده در ناروی، انجنیر احمدی در هالند، نادر حسینی و داکتر امین در انگلستان، عوض‏علی آزاد و داود میردادی در شیکاگو، که مسئولیت دشوار هماهنگی و رساندن مساعدت‏های تحصیلی برای اهالی معرفت را به انجام رسانده اند.

(ویدیو را در جمهوری سکوت تماشا کنید)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر